W jakich kolorach powinna być zaprojektowana zabudowa targowa?

messeW świecie marketingu od dawna wiadomo, jak duży wpływ na klienta ma oddziaływanie kolorów. Ich odpowiedni dobór w reklamie warunkuje pozytywny odbiór marki przez widza. To właśnie dlatego wielkie agencje reklamowe pokładają ogromne fundusze w badania prowadzone nad doborem właściwej kolorystyki w reklamie. Projektanci i handlowcy doskonale zdają sobie z tego sprawę w momencie, kiedy powstaje nowa zabudowa targowa firm. Wielu z nich zadaje sobie pytanie – jakie barwy stanowiska powinna obrać firma, aby zwrócić na sobie uwagę możliwie największej ilości nowych klientów?

Większość firm ten problem na szczęście ma już za sobą, bowiem temat doboru kolorystyki jest im doskonale znany w odniesieniu do zaprojektowania materiałów reklamowych firmy i jej logo. Stanowiska handlowe powinny trzymać się obranej wcześniej kolorystyki. Barwy logo firmy utwierdzają się w świadomości klientów, dzięki czemu w prosty sposób są one kojarzone z marką. Jest to prosta forma identyfikacji marki, do której stosuje się większość przedsiębiorstw. Mimo to powinniśmy pamiętać, że kolory mają ogromną moc wpływania na podświadomość klientów. Intensywność barw może z jednej strony zapraszać nowych klientów, ale także sprawić, że skutecznie uda nam się ich odstraszyć od stanowiska handlowego, a tym samym od zapoznania się z naszą ofertą handlową.